Flexibele telefonie dankzij VoIP

Hosted VoIP

Hosted telefonie staat ook wel bekend als Cloud telefonie of bellen over IP. Het geeft u de mogelijkheid om zonder investering in een eigen telefooncentrale toch gebruik te maken van alle faciliteiten die VoIP tegenwoordig biedt. Al uw zakelijk telefoonverkeer loopt via een virtuele telefooncentrale in de Cloud. Hierdoor kunt u flink besparen op uw zakelijke telefonie. Naast besparingen is de integratie met CRM of andere bedrijfsapplicaties gemakkelijker. En dat gaat u direct merken in uw workflow.

Vragen over de diensten?

Neem contact met ons op

088 30 40 700

Of ga naar onze contact pagina

Wat is VoIP 

VoiP of Voice over IP is een telefonie oplossing waarbij u belt over het internet. Er zijn geen traditionele telefoonlijnen zoals ISDN meer nodig omdat het gespreksverkeer over de internetkabel gaat. Het enige wat u nodig heeft om te kunnen bellen is een VoIP account, een telefoonnummer, een VoIP toestel en een werkende internetverbinding.  

Flexibele telefonie  

Een onderneming kan groeien en krimpen. Dan is het prettig als uw oplossing voor telefonie niet gebonden is aan langlopende contracten. Bij i4PROJECTS kunt u iedere maand uw abonnement omhoog en omlaag bijstellen. Heel handig als u nieuwe medewerkers in dienst neemt, of als er collega’s gaan vertrekken. Daarnaast is het ook mogelijk om in drukke periodes, zoals rond feestdagen extra gebruikers toe te voegen. 

U betaalt namelijk per gebruiker per maand. Zo blijft u als ondernemer zelf de baas over uw telefonie oplossing. U betaalt alleen voor wat u gebruikt, en daarom nooit te veel.   

VoIP verbetert uw bereikbaarheid 

Een VoIP oplossing kunt u onbeperkt moduleren. Wilt u alleen gebeld kunnen worden, of juist alleen uit kunnen bellen? Keuzemenu’s instellen, wachtrijen aanmaken of kunnen doorschakelen naar uw mobiele telefoon? Een greep uit de mogelijkheden die u kunt instellen voor VoIP. Samen met de accountmanager van i4PROJECTS gaat u zoeken naar een oplossing die recht doet aan al uw wensen en eisen. Hierdoor wordt u volledig ondersteund en bent u altijd bereikbaar, precies zoals u het wilt.  

VoIP is grenzeloos 

Een VoIP centrale heeft geen beperkingen op het aantal binnenkomende gesprekken. U kunt een onbeperkt aantal telefoontjes ontvangen. Helaas kunt u zelf maar een beller tegelijkertijd te woord staan. Daarom is het van belang om een goed belplan op te stellen. Zo vangt u iedere beller positief op, en mist u nooit meer een gesprek.  

VoIP is ongebonden 

Uw persoonlijke telefoonnummer is in een VoIP oplossing verbonden met een VoIP account. Hierdoor bent u niet meer gebonden aan een locatie. Het enige wat u nodig hebt is een VoIP toestel en een werkende internetverbinding. Bent u verbonden, dan kunt u zich aanmelden op het toestel en u bent direct bereikbaar. Dit is ideaal voor flexwerkers, thuiswerkers of mensen die veel onderweg zijn.  

VoIP bellen is tot wel 40% voordeliger dan traditionele telefonie zoals ISDN. Uiteraard is dat afhankelijk van uw abonnement en de gesprekstarieven. Onderling bellen gebruikers binnen uw bedrijf kosteloos, ook als ze op een andere locatie zitten of veel onderweg zijn.